Impénétrable

Veronica Maggio – Satan i gatan





Hej där!

Det har varit glesare än glesbyggd här det senaste med inlägg, jag vet.
Men det har varit fullt upp för mig varje dag nu, tentorna börjar på Lördags morgon.
Vi läser sju ämnen denna läsperioden så det är mycket att hålla reda på.
Hoppas det finns överseende =)

Är ute och kikar efter ett par till glajjor nu,
det funkar inte att ha ett par bara utifall dem går sönder under praktiken eller nu i sommar.
Vet inte vilket stuk jag skall ha på dessa..
Mina nuvarande är ju rätt markerande och svarta bågar.
Så de två alternativen hittills är dem på de övre bilderna,
pilotbrillor i titanium eller varma transparenta bruna i plast. Hmm?


Nu har jag löpt 60 km denna månaden, ligger trea på Kalmar toppen(jogg.se).
Funkar fint ännu och jag tycker det är lättare för varje gång jag ger mig ut.
I dag har jag suttit med en sista inlämningsuppgift så det blev en sen sväng i mörkret.
Men skönt though,
lite mörkt längs stensö-spåret där de kunde gått illa då jag nästan sprang på ett får.
Men det är väll sånt man får rustas för när man nu är Mr LöparN.

Imorgon skall jag ha överlevnadsövningar med flottar och grejer på morgonkvisten,
så med det säger jag god natt och på återseende.

Kalmar är åter en av de vackraste städerna i Sverige nu när folket är glatt,
blommor och grönt vart man än vänder med motionärer och egenföretagare i varje hörn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0