TWYM



Efter tentamen igår när jag kom ut mötes jag av det vackraste vädret iår.
Satte mig på en bänk, tömde skallen på all reglerteknik och lät D-vitaminerna komma.
Väl hemma städades lägenheten och Dave kom förbi,
vi mötte upp hans sällskap och sällskapets syster nere på café mittimellan på kvarnholmen.

Det blev en promenad upp till mig och påvägen mellanlandade vi i södercentrum för införskaffning av bakingredienser och vitkål.
Efter mycket pikar och tvivel till vår bagare Dave stod en fantastisk kladdkaka på soffbordet tsm med bär och kvarg.
Disneys nya rulle Tangled (Trassel) sågs medan formen sakta blev tom.
Älskar hezten i filmen haha.

Nu är det dag två på tentaveckan och det blir en lång dag i elens värd, spännande.
Drar snart ner mot skolan, solen skiner som aldrig förr och tempen visar över 10PLUS!
Fortfarande lite krasslig men det är på bättringsväg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0