Rökk





Tror jag blivit lite förkyld, attans nederlag.
Blev ingen träning under kvällen pga detta, legat i sängen och läst istället.
Hoppas det är bättre imorgon, för det börjar dra ihop sig mot första tentamen nu.

Har nästan inget käk här hemma så har knaprat på morötter till kvällsmat,
vilket känns patetiskt eftersom jag var och handlade tidigare.
Vart tar all mat vägen?
Jag tänkte ett tag att;
"Aha, jag glömde packa upp den från väskan"
Men näe, du vilsna student,
du handlade inte mer,
för du är dum i huvudet och köper bara typ.. hårda gröna bananer,
som du ändå inte kan att äta förens en vecka framöver.
Då kan du gott sitta där och tugga morot tills du blir alldeles trött i käken.

Haha!

Sov gott, gode läsare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0