Neetneves

Lätt Frontkick

Söt stretchin'



Efter en stor måltid i eftermiddags hamnade jag i ett mat-koma,
väktes en timma senare av att Dave kom och ringde på.
Helt slut, från topp till tå.
Men bestämde mig för att dra ner till klubben ändå, brukar ju vakna till efter en stund.
Och det gjorde jag med,
blev ett bra thaipass som jag avslutade med 30 min gym och 70 minuter säck och hopprep.
Alltså en total på typ 3h 40 min haha, skojar inte när jag säger att jag är rätt trött nu.

Älskar att vara ensam i klubblokalen, pumpa skön musik och få tömma mig på energi.
Till helgen är det SM som gäller, Thaiboxning, Varberg. SWEET :D
Skall försöka ta lite bilder osv till bloggen.
Men det är ju två skoldagar kvar,
två långa dagar.


Såhär rena fötter har man efter ett pass.






Klockan är över två på natten och jag vet inte varför jag inte lagt mig än,
som tur är, har vi halvdag imorgon.
Längtar till frukost haha.
Sleep Tight, Fare Fight




Nattmusik 100%

Ratatat – Loud Pipes

Ratatat – Shempi

Ratatat – Seventeen Years

Ratatat – Mirando








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0