Un écran d'argent




Frulle, god = check
Startade en väldigt vacker och varm dag ute i en tyst trädgård runt kl åtta.





Slipat ner gammal färg på garage osv, sedan tvättat bort och gjort klart för nymålning.
Radion spelade glada toner och solen brännde mot min hud. (Hud = Roligt ord)

Löpte en runda mitt på dagen. Och JAO det var varmt, men mycket skönt!
Den tog precis en timma och blev 12.5km lång.. alldeles lagom.
Skulle hinna med att göra middag åt familjen, vilken var beställd till ett visst klockslag.
Superbt resultat.



Hunden, Skye, får ligga inomhus när det är så varmt som de var idag.



På kvällen tog jag mig upp till min gode vän Petrus där ett trevligt sällskap höll hus.
Jag missade grill och det allmäna chill men vi tog oss en promenad ner mot havet.
Vacker solnedgång.
Roligt att träffa folket.

Nu är jag trött, trött och lite trött fakiskt.
Hur kan klockan redan vara 1 på natten?
Blir trött alltså.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0