Dock of the bay



> Några halvt kliché'a låtar, men de funkar!

The Crystals – Da Doo Ron Ron (Re-Recorded / Remastered)

Elton John – Don't Go Breaking My Heart

Wayne Newton – Love Grows (Where My Rosemary Goes)

Fool's Garden – Lemon Tree




Lördag
Mot eftermiddagen blev det riktigt härligt väder.
Jag slipade och tvättade föräldrarnas hus inför nymålningen..
Drog en paus á la löprunda på 12 km & när jag kom tillbaka låg en kebabrulle väntande på mig.
Oh så gott, farligt, jag njöt bit för bit.

Strax efter att jag tagit mig ut till husväggen igen för att tvätta vidare kom ett gäng goda & glada vänner förbi,
jag bytte om från arbetskläderna innan vi gemensamt drog ner mot bryggorna.

Snackade om allt & inget,
njöt av sommaren & utsikten,
smaskade på karameller & några rökte tobak.

Observera Nikke som *petar näsan*? i bakgrunden.




Vi tog oss upp till berget Tjörnehuvud där solnedgången & utsikten var om inte vackrare.



Denna bruden drar till Cypern om några timmar,
kul att ses lite snabbt sådär & när hon kommer hem igen är förhoppningsvis sommaren här 4real.

Väl hemma hos päronen igen slängde jag ihop en kladdmuffins-smet,
fick assistans av Mor med fyllningen som bestod av banan & choklad.
Snabbt gick det, vips så stod en stor plåt med rykande godheter på bordet.
Jag kan erkänna att de var bra mycket godare än vad de ser ut hehe.






Nina Simone – Here Comes The Sun






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0