Njord




Sent i natt kom jag hem från ett två-dagars äventyr i Landskrona.
Vi gjorde ett jobb ombord på Njord Viking, en riktigt mäktig en.
De ligger på varvet där nere några veckor för att bla installera en undervattensrobot(ROV).

Det blev många timmars arbete och jag sov som en stock i den mysiga hytten jag fick.
Träffade en vän från Kalmar som praktiserade ombord,
man fick lite sug efter att få mönstra på själv..
Skönt gäng ombord och i mässen bjöds det på farligt god mat.
Tyvärr hade jag glömt minneskortet till kameran hemma så det blev bara 3 ynka bilder tagna på hela trip'n, oflyt.

Nackdelen med det hela var att jag missade Movits! spelning igår kväll.
Sved ganska hårt sådär.




Atle och Oden låg längs kajen likaså, phfeta

För att kompensera de få bilderna delar jag dessa två från Öresundsvarvets tidigare år.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0