Consolidation




En sista bild ifrån Oslo.
Vi gick ju och köpte pizza efter att vi vaknat.
Och det var nog den godaste jag ätit, helt farligt gott.
Tänker på den ännu haha.

Har åkt på en rejäl förkylning, huvudvärk och feber.
När jag tillslut återupptog mitt medvetande imorse så nådde jag toppen av förkylningen.
Tänker inte försöka beskriva mitt lidande. Yrsel är inte okej.


Här är en bild tagen precis på dagen ett år sedan.










Jag lade mig och kollade på Despicable Me förut,
kände för att fly undan med en animerad komedi.
Den var skön, många roliga scener.
Steve Carell, Jason Segel och Russell Brand är filmens största namn.
Den handlar mer eller mindre om en "criminal mastermind" som skall själa månen i hopp om att återfå ryktet om att vara den största tjuven,
vilket han misste när en annan yngre tjuv stal en av pyramiderna.
För att lyckas måste han adoptera tre föräldralösa flickor och använda dem i sin plan.
Men så fort han släpper in dem i sitt minst sagt obarnvänliga hem börjar saker förändras.
Rekomenderas,
för den är verkligen snyggt gjord samt utsedd till förra årets bästa animerade film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0