Morning Sun


Har kollat runt i dagarna efter en ny träningsbag,
min nuvarande börjar dragkedjan ge sig på..

Hittat denna blåa som jag tycker verkar fresh,
får se om jag unnar mig den nu när jag snart fyller vuxen,

Yepp det är sant, denna vecka fyller killen 20 år, big time
det händer bara en gång har jag hört..
Två goa gubbar och förhoppningsvis en go tös kommer
från väst för att bevittna händelsen när deras stora idol is becomin' a MAN.


Dagens träning har varit 2h thaiboxning på klubben,
Jag var helt våt om t-shirten redan in på första timman,
vet faktiskt inte om det bara var jag
eller hade Savate-gruppen packat ner allt syre i sina väskor innan de gick?
Skönt pass med mycket fokus på sparkar,
though jag och Åge-man inte vart 100% fokuserade ibland,
det blev en hel del skratt emellanåt om man säger,

Giota som håller i passen är duktig och det känns som hon bryr sig om sin grupp,
tänker göra några "mixtapes" till henne när jag får tid för att visa min uppskattning,
det skadar nog inte med några extra skivor i klubbbens samling.

Nu har jag gjort en god POST-workout dryck och lite gröt som jag skall sätta i mig,
denna kväll i ära spelas Al Barry i min nätta lägenhet med syrsorna som comp här utanför. 





AL BARRY & THE CIMARONS - MORNING SUN


Jag saknar saltet, styrkan och tro det eller ej; stoltheten,
referring to västkusten




Kommentarer
Postat av: Gurra

Haha tror våra väskor gav upp samtidigt!

2010-09-07 @ 20:51:30
URL: http://gurrametoden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0