Dynamite



Gårdagens träning blev 2h thaiboxning på klubben,
kände mig seg och nyvaken långt in på passet, men sedan kom jag mer och mer igång.
Vi gick igenom nya combo's och lade fokus på sparkar mot slutet,

Imorse, strax innan 11 ringde Pojken på min mobil,
jag hade tydligen försovit mig och missat dagens båda föreläsningar.
Helt tung i huvudet och trött på mig själv skulle jag få i mig lite frukost,
men ingen ren disk resulterade i att jag tog mig i kragen och tvättade,
diskade upp och städa hela lägenheten.
3 timmar senare mådde jag bättre inombords,
så jag satte på lite skönt dunk och peppa till med en omelett och ett granatäpple.
Gym-time på ingång.

Det blev dryga timman på F&S med "ny-friska" Pojken,
skönt pass trots tidspressen eftersom jag skulle iväg strax därefter.

Kvällens mat blev mos och kyckling, med lite bönor, majs och keso.
Tycker att jag behöver börja äta bättre på veckodagarna,
det är lätt att jag fastnar för gröt, müsli, glass, bananer, pannkaka osv som dock
är både snabbt och gott.




The Tough Alliance - Neo Violence (Laidback Luke Remix)

De goda börjar 2 minuter in, Laidback Luke alltså, sååå laidback



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0