blissfully serene



Gillar denna salen, har vevat mycket rep här..

Efter dagens föreläsning så var det time for workout,
kände mig lite halvseg efter nattens fattiga sömn men kom snabbt igång,
jag körde hopprep med högt tempo i NOKIA-salen på Friskis & Svettis,
och yeo jag blev svettig, rätt mycket också

Så efter 50 minuter hopprep så gick jag ner i gymmet och körde cablecross och dips,
tog hem priset som mr våt om t-shirten med stolthet hehe,
Pojken kom strax innan jag var klar och vi bastade länge, riktigt skönt.





Så fick jag min present, en "Captain of Crush" - gripper, 2:an, 195 lb  :D
tack tack tack !


Nu har jag städat lägenheten och när som helst ringer Pets, Nickle och Ems,
som har bilat från väst,
Så får vi se vad som det blir av kvällen och natten,
jag fick sovit 2h på eftermiddagen så är pepp nu,
De skall få en speciell helg här i Kalmar,
Synd att de inte är bättre väder,
men nu skall man inte klaga för de är dock uppehåll :)

Lite vad som spelas mellan väggarna i min RENA lya;

Eric Berglund från The Though Alliance

CEO - 'Come With Me'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0