Chippetychopp



Solen visade sig rejält under dagen, hoppas det håller i sig !

Det blev ett rejält gympass på F&S innan lunch,
Bröst, vingar, rygg och armar, jag gick loss totalt ju, heh
Rejält tryck efter vilan.
Kändes bara perfekt att få rensat huvudet innan jag skulle ha felsökningslaboration.
Vilken gick smidigt trots allt, bra att ha en av dem bakom sig.
Imorgon blir halv dag i skolan, riktigt bra, för jag har mycket jag skall få gjort.
Förbereda en redovisning, lämna in rapporter osv.

Ikväll har jag kollat på "Mina Vänner", Jenny är HET, 100% närsomhelstjagvillha.
Och ätit mycket mat, precis där i min soffa, medan frosten kryper sig utanför.
Nu måste jag väll lägga mig så.. chippetychopp


Kommentarer
Postat av: Mayman

+1 på att Jenny is fresh! HAVE'ET

2010-10-28 @ 21:48:08
URL: http://mayman.blogg.se/
Postat av: Därför är jag!

chippetychoppCHOPP!

2010-10-28 @ 21:51:24
URL: http://mellow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0