Seductive n Productive



Chill dag,
fick tvättat imorse, var uppe vid 7 och nere i tvättstugan strax där efter,
men då hade någon TJUVAT min tvätt-tid igen, va händer lixom,
men så sansad som jag är väntade jag tills den var klar innan jag gjorde min business,
Käkade massa chips som blev över från gårdagen och såg på film på morgonen,
börjar bli tradition på lördags morgonen :)

Vi checka Donnie Darko igår, det är något speciellt med Drew Barrymore's läpp-uttryck,
hon talar till mig



Men anyway, annars idag har jag och Pojken löpt och varit förbi gymmet en sväng,

Gjorde mig en god stek och la mig skönt i soffan och såg "A Single Man"
mycket vackert gjord, bra soundtrack och bra skådespelar performance.
Kändes som jag inte såg den ensam. punkt punkt . miss GL, gött lir

Var en vacker solnedgång, men det kommer aldrig bli så fint som på västkusten,
jag fäller en tår för alla som huvudsakligen inte bor på västkusten,
tänk er, alla 08'r som får se solen gå ner på fel sida havet om och om igen,
de stackarna har aldrig sätt en förförisk solnedgång reflekteras i saltvatten
och kännt skageracks mytomspunna magi omringa dem.
Med andra ord, de har missat något.
Det är därför dem är som de är,
sorry Pojken, Ahlin, Duvan, men ni om några borde veta, right haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh var den bra då? fettavundsjuk nu.. /L.

2010-05-02 @ 04:16:41
Postat av: Anonym

Lika trångsynt som alla andra från baksidan ;)

2010-05-03 @ 16:14:10
Postat av: simone

Riiktigt härliga foton :D

2010-05-05 @ 12:56:32
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0