864313546415841121864627




Regnet öste ner utanför när jag tillslut vaknade imorse,
efter lite behövande frukost och seghet så satt jag på cykeln ner mot skolan,
fullt påklädd med regnställ,
hämtade upp Pojken, mötte Dufva nere vid skolan, 5? timmar senare var en laboration klar.

Sent gym med Pojken, rätt okej pass trots motgångar som tex dagens stängningstid,
kl 19, helt random lixom,
Vanligtvis brukar de vara en timma man har på sig att duscha osv, men tydligen inte idag,
när vi bastade och duscha släcktes ljuset, en rätt lång stund,
så i absolut mörker stod man där.
Strax efter ljuset var tillbaka stack en argsint dam in huvudet i omklädningsrummet och skrek;
" 2 minuter!! Sen låser jag"
Okeeej, äm vi var 4 personer där inne, efter två minuter återkommer damen och säger;
" Jag släcker nu, är det okej? " " Jag sa faktiskt två minuter! "
Jag bah;
"This is so comin' in my blog"
Plez, hinner ju knappast torka och få iordning sig på två minuter,
speciellt inte om det är kolsvart människa!

Jaja, det var kul, nu sitter jag här och har ätit lite gott och chillat,
blir att läsa sig till sömns, imorgon är sista dagen innan engelska tentamen,
betyder nöt gånger 10^1000,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0