iL



Hyfsat har det gått idag, fått i mig god mat iaf.
Skall ta en promenad nu i mörkret med mina nya vantar haha.
"Något" är annorlunda, något är bättre och "något" är onekligen obehagligt.
Tycker bilden passar nu och avrundar min vecka,
ser ut som jag förklarar något i mina tankar men stannar upp och förstår
att jag inte vet vart varken jag står eller är påväg.
Bara emotionellt sätt though, typ.
Vaughn Monroes djupa stämma slår mellan väggarna medan jag skriver denna afton,
jag har blivit förkyld och det är seeegt.

HGGR-IYH-IFBHIKIRC


Kommentarer
Postat av: pettz

Kommer du hem denna helgen som kommer??emelies kalas? vore kul

2010-01-31 @ 22:31:24
Postat av: TBB

Jag hade velat, men för tillfället har jag blivit sjukare och det är två tentor dirr efter helgen.. så tvek :(



Hör av mig när det blir såklart !



Hoppas allt er bra med dig, PEACE

2010-02-01 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0