RobynFenty-Plenty-Twenty-Venti



Tentan imorse kändes okej men inte mer.
Var inte hemma i lägenheten fören halv fem idag,
tog det lugnt på Friskis, körde ett pass och sedan handlade jag.

Köpte bland annat turkisk dessertyogurth med persika smak som jag frös ner lite,
underbart gott med ett hackat sött päron framför favorit serien för tillfället.

Nu i kväll har jag tvättat och försökt hålla mig vaken tills den torkat,
är riktigt snurrig i huvudet, behöver sömn, 9h skall det bli i natt, inte en minut mindre.

Klippning är bokad på torsdag nu i veckan, skall bli skönt. Länge sedan sist.
Skall dra kortkortkortkort i nacken..

Trevlig helg där hemma.
Spurtar sista biten upp för backen nu och ser det ljusnar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0