Brewed








Photoshop såhär en sen onsdagskväll,

Träningen idag vart inget vidare,
jag fick inte upp värmen fören halva passet gått.
Vi var inte vidare många idag heller,
en kille började blöda om foten och trodde en socka skulle hålla blodet från mattan..
Men nej, så funkar det inte på planeten jorden så vitt jag vet iaf.
Så det blev att desinfektera mattan två gånger, partykiller.se,
men smarta-killen smet iväg fort som få utan att ens bry sig..
Han skulle väll hem och lista ut botemedlet mot HIV?

Så nu mår jag bättre efter att delat med mig. Kan jag somna gott inatt också.

Våra Klubb-hoodie's hade kommit idag ju, sweet,
de var vita med fightzone tryck fram och bak!
Testade den snabbt nu efter att jag duschat och den var riktigt skön.

Har snöat stora tunga flingor mestadels av dagen,
ca -6 grader och det kommer tydligen hålla i sig.
Jag tvingades att plocka fram mina varmaste vantar när jag skulle ut och skotta.
Då fick jag syn på en grannes fina pingviner, haha, gillar dem.

1 December idag om någon undgått detta, känns faktiskt som det är på gång nu,
10 dagar till första tentamen,
16 dagar tills jag får mitt allra första ledighet ifrån min utbildning på 1.5 år som gått.
16 dagar tills lycka, 16 dagar tills kärlek, 16 dagar tills frihet, 16 dagar tills dans,
16 dagar tills lättnad, 16 dagar tills värme, 16 dagar tills livslust,
16 dagar tills längtan upphör..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0