Oe!



Solsken idag, detta är aftonsolen mot fören på TransPulp, idag har jag fixat filter på en HT och en LT kylare, jag sitter å tänker på känslan att få  ta på sig inför en löprunda och veta att mp3 är full av godis.





David af Wetterstedt, inte långt kvar innan vi ses igen,
tänker ofta på hur det vore,



Ljusstaken har kommit upp i fönstret och jag måste börja använda skrivbordet ist för att sitta i soffan framåtlutad när jag använder min dota, stiff back inc*

Idag har vi haft lite Abanndon Ship Drill, tog på oss överlevnadsdräkter och satte oss i en livbåt, mysigt hehe




Bilden på MOB-båten är classmate Johan Ekstedt's, han är på en av Tarbit Shipping ' s tankbåtar heading for Oslo,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0