You Da One




You Da One - Rihanna (Locopilla Remix)

Dubstep'n har bitit mig i halsen.








You Da One (Locopilla Remix)






Since jag var nere i Las Palmas & skaffade perspektiv har jag försökt hitta en riktning.
Inte bara inom musik & konst utan i tillvaron.
Jag är fan inte där än.

Därav dubstep. Speglar kampen mellan verkligheten & glädjen.



Totalt denna helg har jag mixat i över 20 timmar & berusningshalten nådde sin peak vid 5-6 imorse efter en möda udda natt här i K-Crowns dimma.

Igår eftermiddag lade jag upp videon ovan på FB.
79 bekanta har han vid sin profil & det är personer som av olika skäl under någon tid korsat hans liv.
Vissa av dessa bekanta håller han högt & respekterar för den kärlek de delat trots att värderingarna är skilda.
Om man skall gå runt och bära på ett otympligt gevär för att sedan upptäcka att det är replika då draken väl står utanför kan man lika gärna äta Snickers.
Point being - Wtf..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0