Ack å Ve, dt'r Cherry jag v se



Det blev ett lyckat födelsedagsfirande i natt, haha.
Har fått min första officiella rynka, i pannan. Nu går det utför.
Jag har fortfarande tandkräm i systemet om man säger.
Simsalabim.
Så fattar mig relativt kort för din & min skull.

Jag knackade på min Wingman Walter's hytt
efter att ha duschat & peppat till efter arbetsdagen.
Sedan gick vi upp mot Belmont Street.

Tittade in på bla Slain's Castle..
en äldre kyrka som är ombyggd till spök-goth inspirerad uteställe.
Riktigt fräckt & påkostat, skall fota lite nästa gång jag är inne där.
Hänger skelett, coola killar & svåra tjejjer här å var.
För att komma till dasset får man gå igenom en lönndörr anordnad i en bokhylle-vägg.


Vi stannade sedan på Revolution Bar & dansade med kvinnor av många olika valörer.
Som vanligt blev jag småkär i tre-fyra stycken.. en var så svårt lik Amber Heard.
Kan inte släppa henne ur tankarna..
Det var något trasigt (Med brist på bättre ord), som jag ville ge min omsorg till.
Cherry Cherry Cherry.

Både jag & herr Wingman Walter var allmänt kärlekslystna.
Fallande romantiker som vi är, hehe

The Swedes with the 'mazin moves


Kameran var inte med allt för mycket, ångrar man ju nu.
Men det kanske var meningen att man enbart skall ha sina förgyllda bilder från't i minnet sitt ist.

Det värsta är att jag är bra i party denna dag med,
men efter 3h sömn & en halv arbetsdag är förutsättningarna inte guld.
Kanske skall slagga tills middagen & sedan se hur saker spelar ut sig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0