Dan före dan


YEY !
Min myspace har nått en milstolpe på 50 000 spelningar idag fredag.
Är runt 1,5 år sedan jag lade upp första tracket. Roligt roligt.
Firar genom att vara lite sentimental och lyssna på några tidigare verk.

Locopilla Myspace



Imorgon är det finaldagen för SM Muay Thai 2001,
13 glada fightzone'are åker från Kalmar rätt tidigt på morgonen för att vara på plats när det hela drar igång vid tre tiden.
Har kollat på fightermagazine's play by play uppdateringar på twitter tidigare,
det lär bli några spännande matcher imorgon alltså.
På denna sidan, SM 2011 Varberg, under fliken "19 Mars Finaler" kan ni se lite updateringar under dagen.

Pepp, nu skall jag tanka mobilen med gött dunk och sedan ta mig till sängs!
Trevlig helg







Paolo Nutini – High Hopes

Bruce Springsteen & The E Street Band – I'm Goin' Down



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0