UFC 126




Dagens träning var go, jag hade uppe steam't under hela passet.
Stannade inte kvar för jag skall upp tidigt imorgon och kunde ju köra slut under fysen.
Har kollat runt på kommande stora UFC event, 126'an,
men egentligen borde jag sova för längesen..

Anderson Silva som är på bilderna ovan diggar jag skarpt.
Oavsett vad folk tycker om hans senare prestationer så är han ett geni enligt mig!
Och det kommer han förhoppningsvis bevisa för världen den 5 feb,
om han lärt sig hemläxan som Dana White gav honom.
Sjukt pepp inför den matchen, the spider alltså.

En annan som jag ser fram lite extra emot att se är Ryan Bader.
Han har en bra framtoning och figther-spirit, ärlig fighter helt enkelt.
Alltid kul att se.





Här är fightcard't, tog inte med stats på grabbarna för det har vi inte tid till haha.

Fight Card
2011
UFC® 126 - Lördag, Feb 5



  1. Anderson Silva vs Vitor Belfort
    Anderson SilvaVitor Belfort
  2. Forrest Griffin vs Rich Franklin
    Forrest GriffinRich Franklin
  3. Jake Ellenberger vs Carlos Eduardo Rocha
    Jake EllenbergerCarlos Eduardo Rocha
  4. Jon Jones vs Ryan Bader
    Jon JonesRyan Bader
  5. Miguel Angel Torres vs Antonio Banuelos
    Miguel Angel TorresAntonio Banuelos
  6. Donald Cerrone vs Paul Kelly
    Donald CerronePaul Kelly
  7. Chad Mendes vs Michihiro Omigawa
    Chad MendesMichihiro Omigawa
  8. Paul Taylor vs Gabe Ruediger
    Paul TaylorGabe Ruediger
  9. Norifumi Yamamoto vs Demetrious Johnson
    Norifumi YamamotoDemetrious Johnson
  10. Kyle Kingsbury vs Ricardo Romero
    Kyle KingsburyRicardo Romero

  11. Mike Pierce vs Kenny Robertson
    Mike PierceKenny Robertson _


Kommentarer
Postat av: empe

Ryan Bader, sexy MF !

2011-01-27 @ 00:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0