(s9)(9s)



Nu sitter jag på mina föräldrars veranda och har nyss varit ute på promenad med Ems.
Vi gick runt hamnen och pratade om allt möjligt, känndes bra att få träffa henne.
Åker in mot Göteborg om några minuter, kommer vara framme i Kalmar vid midnatt.

Hjälpte far imorse med några värmepumpar på Tjörnekalv,
en ö här utanför Rönnäng där min släkt härstammar ifrån och min farmor bott hela sitt liv.
Alltid lika roligt att få vara där, mycket minnen kommer tillbaka ifrån barndomen.

Jag är glad att jag tog mig tid och åkte hit dessa få dagarna,
det har resulterat i att jag känner mig avslappnad och jag vet mer vad jag står nu.

Drar en post när jag är tillbaka i Kalmar för de senaste dagarna, tills dess -
adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0