Man Down,



Jackie Wilson – Lonely Teardrops

När jag vaknade imorse kändes det som om jag var berusad,
tappade balansen i SÄNGEN.
Tog mig upp och tänkte att det var nog brist på mat och vatten.
Men icke, det sitter kvar fortfarande.
Svårt att beskriva känslan, men obehagligt typ.
Känner inte av något när jag går, bara när jag är stilla.

Gick och tränade idag ändå, 120 min thaiboxning.
Inte mycket att säga där. Kul att svettas.

Fick ett brev av en mor idag. Blev glad.
Fick ett stort vykort av en vän idag. Blev glad.
Tänker tillbaka. Lyssnar Jacke Wilson.
Men inte för mycket, det blir en heldag i skolan imorgon.
Klockan slår snart ett denna natt och det är sedan länge dags för mig att gå till kojs.
En dag närmare tentavecka.













Rihanna – Man Down










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0