Flux Pavilion




Har haft en skön morgon framför tvn.
Gjorde mig en stadig frulle och kollade på naturprogram
om Nationalparkerna på Nya Zeeland,
jag vill åka till Fiordland direkt,
helt imponerad av miljöerna, historian och naturlivet.

Skye är glad att få se mig igen och det är som om jag aldrig varit borta.
Solen har börjat komma fram nu vid lunchtid så jag skall ta mig en promenad i bergen.
Morsan har tagit fram lax och potatis, det lär bli något bra av det, känner det på mig.
Uppsatsplanen skickades in igår kväll,
så den tyngden är borta från axlarna och jag känner mig redan en lättnad.

Hoppas ni alla får en bra påskhelg och unnar er lite gott :)

Flux Pavilion – Digital Controller

Steam – Na Na Hey Hey Kiss Him Goodbye







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0