Électrotechnique






Parken – Vad Ska Vi Göra Med Henry?






Godafton,
det börjar bli sent så jag ska springa ner och hämta upp tvätten innan jag somnar.
Imorgon är det halvdag i skolan vilket är helgött,

Har gjort en ny genré-lista i min spotify!
Tänkte dela med mig av några låtar här nedanför,
men ni som inte lekt så mycket med herr Electro tidigare;
observera att det är några av hårdare karaktären här.




The Whip – Divebomb

Phonat – Set Me Free - Avicii Radio Edit Mix

Mario Basanov – Do You Remember? (Arithmatix! Mix)

Play Paul – Tijuana (Trumpets of Lust) [The  Subs  Remix]

Peter Bjorn And John – Lay It Down - (Punks Jump Up Remix)

Peter Bjorn And John – It Don't Move Me - PBJ vs Miike Snow Remix

Dada Life – Fight Club Is Closed (It's Time For Rock'n'Roll) - Original Mix

The Valentinos – Kafka ! (Bag Raiders How'd ya like it at five remix)

Rex The Dog – The Knife: Heartbeats   (Rex The Dog Remix)

Dragonette – I Get Around (Midnight Juggernauts remix)

Kent – Töntarna ( Punks Jump Up Remix )

Tepr – Minuit Jacuzzi - DatA Remix

Renaissance Man – Rythym

Beataucue – Bus










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0