MALKARS




Välförtjänt kvällsmål, PANNKAKA, med proteinpulver i smeten,
Mm-mh, lite banan, äpple och kesella på det så klagar man då inte.





Sitter och lyssnar på p3-street nu, känner mig lagom mör och avslappnad.

Dagens träning blev på Malkars Träningscenter nere i city (ölandsgatan),
Gillar detta gymmet mycket,
det var skön blandning av människor.





Efter "efter-jobbet-rushen" så blev det precis lagom med folk.
Jag var ju där med en polare från klubben som är medlem och rekomenderat det,
vi började med bröst och axlar efter en snabb visning.
Båda två hade övningar som den ene inte gjort tidigare och jag gillade gymutbudet.
När en timma hade gått så var vi klara och det var dags för honom att dra sig hemmåt.
Jag stannade för att utforska mer och köra cardio.
30 minuter löpning, 6 km, blandat tempo.. en av de skönare treadmils'n jag testat.
Med tv och radiokanaler på monitorn vilken var 19" ,
dra en promenad till fredagsfilmen typ :D

Efter löpningen drog jag i mig min protte-shake och körde på en timma till.
Mera axlar tills de var helt slut och sedan över på rygg.

Kan absolut tänka mig att börja där,
bara någon minut ifrån skolan också, ifall man vill köra på håltimma eller sovmorgon.
Stor bastu, trevlig personal och öppettider 05 till 24 alla dagar, året om.
Och vid årsskiftet skall de öppna en större ny anläggning närmare min lägenhet.

Här är hantel-delen,



Och här är jag i omklädningsrummet efteråt med mina stora shorts,
brännan på benen är iaf inte borta ;)







Lazee feat. Mohombi - Do It
(skön att träna till, Lazee's verser är guld)
synd att denne Mohombi inte kan dansa,
kul att de fått till en video med denna kvallité,
kameramannen gillar onekligen kvinnobröst, haha ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0