FAKE BLOOD



Köpte mig en kortärmad rash-guard, svart, londsdale,
såå goe jue, vill sova i den haha!

Kom ut ur duschen nu efter ett pass på klubben,
Thaiboxning á la Doce hours,
var i bra balans idag med matintaget och sömnen så det blev ett skönt pass!

Gött upplägg  av Giota, med hård fys mot slutet.
En del av fysen var med fyra olika stationer vilka vi körde 1 minut på varje;

1. Dips på bänk,
2. Utfall med viktskiva över huvud,
3. Hoppa över 4'a häckar jämfota - krypa på alla fyra tíllbaka runt
4. "Magövning på pilates boll", händerna i golv,
en fot åt gången på bollen - den andra ut mot sidan så långt man kan,

Nu smaskar jag i mig risgrynsgröt spice'ad med protein,
somnar nästan när jag ser mot sängen..
Tur att man lyssnar igenom lite bra träningslåtar som kommer här nedan;







Den sista låten i ordningen är en mixdown av skånske Joker Inc,
Jag lyssnade på hans myspace för 4 år sedan då vi delat tankar kring mixnings program,
jag kände av hans genialitet redan då..
Nu är vi båda 20 år och han leder på youtube med sina 2 763 814 views jämte mina ynka 13 565,
på myspace'n ligger jag dock ca 18 000 plays i ledning.
Fick en otrolig lust att plocka fram lite skit och börja knåda på en remix nu direkt!
Det får bli innan veckan är slut, har några idéer som jag skrivit ner på ett papper här.
Längesen jag gjorde något åt det hållet förutom lite modifiering på låtar till klubben.
"Jag törstar att åter få smaka på egenbakad remix-kaka"



Kommentarer
Postat av: JayDee

Törstar jag med. Recept på remix-kaka: En del R och en del ostkaka +(valfri synt/sylt)

2010-09-21 @ 20:29:53
URL: http://intebaraord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0