CLAIM-GAGGIG



Sitter och äter detta kvällsmålet nu,
det är officiellt det sista målet innan "veckan innan dieten - veckan"
Vilket innebär att jag imorgon kommer börja äta efter en pre-diet kost.
Som en stegande förändring innan jag tar tag i en den riktiga dieten.
Nu tänker jag att ni kanske tänker att jag sitter och tänker att jag tänkt gå ner i vikt.
Men det är inte the prior thought här, jag vill bara äta BÄTTRE..
Lägga mer energi och pengar på min kost helt enkelt,
Så får vi se vilka resultat det ger i form av energi, sömn, styrka och återhämtning.

Behöver ett litet projekt som kan krydda min vardag.
Hålla mig undan från onda ting osv..  ;)

Men det blir ingen loggning ang denna pre-diet mer än att det nämns,
när den riktiga sedan drar igång kan den följas på träningsdagboken!



Dagens träning blev som planerat ett pass på F&S,
bröst, bicep och underarmar.
Bra pass overall, kände inte av någon förkylning alls, GÖTT!
Lagom med folk som vanligt och en kvarts uppvärmning på bandet.
Satt i bastun länge länge länge och klämde, näst intill underbart.
Efter att "gubb-ligan" tagit sin gaggighet och fört den vidare ut ur värmen,
så kunde jag hälla vatten över det torra aggregatet, och efterlängtat höja trivseln.

Jag tänker väldigt bra när jag sitter där, harder - better - faster - stronger - eller?
Det var då jag bestämde mig för att här skall ändras vissa saker i mitt liv..
Som med bilder exempelvis.. Jag har FÖR mycket bilder på datorn!
6-7 bilder på ett mål mat jag åt när jag var 17 år känns lite overkill.
Så från och med nu skall jag dagligen ta bort överflödet vid överförningarna,
innan de lägger sig djupt i någon mapp och bara roar sig med att ta plats.

Sedan till detta med min kosthållning, man kan tro att jag ägnar mycket tid åt den,
men verkligen, ack, det gör jag inte..
Risgrynsgröt på tub som skulle bort för längesedan har spökat mina mårnar,
müsli har på något vänster blivit blivit basfödan i hushållet, hela dan,
färdiga såser har legat hack-i-häl med kamraterna cous-cous och pasta.
Nä, så det skall bli skönt att få lite ändring.



Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

mums va gott de såg ut!

2010-10-08 @ 13:50:21
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Malin Persson

Haha :D "gubb-ligan" Finns en motsvarande "tant-liga" där jag tränar..



2010-10-11 @ 16:29:58
URL: http://malinpersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0