Teoretisk-Termisk Verkningsgrad



Efter några timmars hållfasthetslära samt ånga slutade vi för dagen redan kl 12,
det var bra det, för det var svårt att hålla sig vaken..

Så det passade sig att göra lite eget arbete i form av El-lära mestadels.
Kirrade och drog ett häftstift i min labbrapport innan den lades i Bohmans fack,
Sedan förberedde jag min inför morgondagens redovisning av ett elschema,
troligen från forna dagar, allt för att göra det så jävligt som möjligt, wish me luck.

Pojken gjorde mig sällskap och det kändes skönt att få gjort klart lite saker.
Här ser vi hur flitig han är med linjal och mynt till schemat.




Sedan när vi kände oss klara för dagen tog vi oss upp till mr Dufva.
Han har länge funderat på om han skulle ta upp sin hoj till lägenheten. En etta.
På andra våningen.
Men som sagt, i Kalmar är inget omöjligt, iaf enligt LNU,
så efter lite frågande blickar i korridoren, en hissfärd, många vridningar och dirigeringar,
fick den äntligen gå in i ide för den kommande vintern.
Mitt i köket/sovrummet/vardagsrummet/finrummet/hallen!

Blir ju lite frän feeling alltså, efter han putsat upp den en aning så :)




Dagens träning på klubben var helt soft ju, vi var en 8 st tror jag,
och två tränare, så vi fick själva bestämma vad vi ville fokusera på.
Vi började gemensamt med hopprep varvat med benböj, burpees och armhävningar.
Jag valde att köra lite kombinationer på thaimittsar med Kevin för att sedan gå över
och köra på säck en timma. Övade in olika kombinationer, högt tempo och mycket SVETT.

Sedan var det fys; mage och rygg.
Wiktor från Tiger Muaythai i Puket höll i den. En bra förebild och inspirationskälla!
Kul att ha honom på klubben ett tag.

Efteråt stannade jag en halvtimma och körde boxning på säcken + lite mer mage.
Kändes bara så skönt att få släppa allt runt om med skolan osv för ett tag.
Paxade en hoodie med klubbtrycket, represent inc, hoppas man får den fort!

Nu blir det i säng som vanligt, imorgon blir en heldag i ordets fulla benämning,
har ingen mat förberedd dock, blir att improvisera på morgonkvisten.
Passar ypperligt med endast en lektion på fredag,
behöver tvätta, handla, återställa lägenheten och få SOVIT lite. Längtar.

Här är en låt tillägnad Monster Niklas,
för den bara är väldigt bra och passar hans situation, eller ? ;




Rebecca & Fiona - Luminary Ones
(C) 2010 Pope Records Under exclusive license to Universal Music AB
Directed by Tim Erem


Hoppas ni inte missat dessa sköna, vackra och unga damernas program på svtplay.se
http://svtplay.se/t/140729/rebecca_och_fiona

Lite skönt Dunk till helgen, innehållande [ Bubbelgum (Rebecca & Fiona Rmx]
track 13.


Endless Summer Mix 2 by Savage Skulls on Mixcloud


Kommentarer
Postat av: Kreemy

Jag har ätit pannkaka!

2010-10-28 @ 21:49:50
URL: http://mylife.blogg.se/
Postat av: Anders farsa

Skankigt värre den där summer mix 2. Kontrar med Nause-remixen på första låten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0