TrainingMate




Träningskompisen.se
Har länge letat efter en samlingsplats för bloggar om träning och hälsa.
Och vips, här var den, har hittat många intressanta bloggare redan.
Sorterade efter kategori.
Har skickat in en förfrågan så jag kommer förhoppningsvis finnas med framöver.

Ett till tips är ShapeMeUp's Träningsdagboken.
Precis som det låter, " träningsdagbok - matdagbok - community "
ShapeMeUp i samarbete med dumbbell.se har trollat fram det här.
Man får en bra överblick på sin träning med statistik osv.
Jag bytte lätt ut min lilla kalender nu tidigare i veckan mot detta.
Har inte börjat föra logg på maten än dock eftersom jag inte har vågen här.
Kul och se andra medlemmar runt om i sverige och följa deras utveckling.



Mitt användarnamn är " locopilla.blogg.se "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0