Fx'cos23' x 4.1




Det blev sent igår så jag hade en välförtjänt huvudvärk när jag gick upp vid 7 tiden imorse.
Efter lite varm frukost och en kall cykelfärd klev jag in i tentamensalen 2 minuter i åtta.
Tid var kommen för mig att avhandla mina kunskaper inom Mekanik,
det gick hyfsat bra, ta i trä,
Jag sa till mig själv under varje uppgift, att denna skall jag fen få fram ett svar till.
Å svar fick jag, rätt eller fel - i min värld, just då, var det svar som svar. Eye for an eye.
När jag lämnat in mina papper till en snuvig "t-vakt" satte jag mig i solen utanför.
En stor tyngd släppte, de tre värsta tentorna var bakom mig, jag har gjort så gott jag kunde.
Andades in djupt.
Drog på en låt av Kultiration och drömde mig bort till ett salt hav och wakeboard.







Nu har jag ätit mig så mätt att jag har lite ont i magen.
Dax att packa ner datorn och material,
ta mig ner till universitetet och skriva ihop en sammanfattning för nästa tenta.
Idag blir det ingen träning, idag blir det tidigt i säng..
Nedförsbacke nu som sagt. Is Sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0