MUSCAT



Dagen började med att jag gick upp och såg klart på Ratatouille,
haha, skön grej.

Så kom Davie och vi begav oss ner mot City,
efter lite rundgång och gågata möte vi två damer,
de tvingade oss till att komma på föferre.

Väl hemma i lägenheten la jag mig i soffan och slagga medan David tejpade  i 45 minuter.
haha, skön kille.

Vi var hungriga och jag gjorde "Sausage Stroganoff" i en rasande fart, chippetychopp
vi åt,
vi drack,
vi lyssnade på roots reggae,
vi åt lite till,
vi blev tillslut belåtna och slaggade båda två i soffan tills det var dags att fräsha upp oss inför kommande.

Kvällen bjöd på en torrare variant av kladdkaka,
många nya ansikten,
felbedömningar av lokalsinne,
intressanta låtval,
muscat-vin av ytterst sötaste toningen,
thai-korv,
glitter,
gratis breezer,
hemlösa bönder,
packad mus,
borttappanden,
rump-nypningar,
svindlande aspekter,
förtal,
kärlek,
nytändningar osv osv osv osv osv,




Kommentarer
Postat av: pd

wft!? kattgubbe

2010-11-15 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0