FVER' Burning'' Spear'''



Vaknade upp i ett snöbelagt Kalmar imorse, kändes lite svårt att smälta först, hehe

Träningen idag vart helt okej, inget vidare högt tempo dock..
Jag var bannemig peppad för att köra 100% så efter träningen stannade jag kvar.
Körde på en timma till med hopprep, säck, stegövningar och skönt spex.
Fick upp steam't rejält,
endorfinerna hälsade på och mitt eget mixtape dunkade gött i klubbens nya ljudsystem.
Filmade lite för det är kul, får se om jag tar mig tid och klipper ihop något åt er.



Annars idag har jag tvättat. Tummen upp för rena tyger. Verkar som en bra grund börjar så.

Har varit stressad sen en tid tillbaka pga av plugget och allt runt om,
varken jag, tid eller pengar räcker till. Det är tungt, så är det ju, det vet man.
Förut hos min goda vän Dufva bestämde jag mig att från den stunden skulle jag,
istället för att gå i "shutdown-mode" när det känns tungt,
- stå pall och köra på dessa få dagar det är kvar tills tentaveckan.
Det är för mig jag bor här i Kalmar och går den utbildningen, med en inbo som heter Eget Ansvar.
Jag är ung, ack så ung ännu, jag har inget att vara stressad över, inga krav förutom dem jag själv väljer.
"Vi lever i en fullständigt irrationell verklighet" - Tor Karl Edvard Bruce

Så detta är mitt svar på varför bloggen varit förvirrande och lam det senaste.
Sådan kille, sådan blogg.








Ice Cube - I Rep That West

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0