Barry Brown - Sweet Music




Så gårkvällen blev lyckad måste jag säga, många goda skratt och intressanta vändningar.

Riktigt dålig musik först, men den blev stegvis bättre medans skala 1-10 steg.
Johan (mitten i nedersta bilden) fyllde ju som sagt i veckan så han hyrde Sjösjukan.
Vid 19, tror jag, landade vi där och förgyllde baren med vår appearance.
Efterfesten blev hos Micha, där åts det kebab och pizza så det stod härliga till.
Någonstans bland kebabsås-mild och att Shakira inte är 40 år (TYDLIGEN) så fick jag ett rus.
Det slutade egentligen aldrig, för jag har det ännu hahah, sovit 2.5 timma bara haha FAIL.
Klockan är över ett nu, landade i lägenheten vid 5 tiden..
Dansade med byxorna nerdragna till GRÖNGUBBE-TAKTEN i korsningen vid tobaksbutiken,
sålde tändstickor till en igelkott, skrämde biltrafikanter, drog en Club Hundred,
hånade mitt följe och var allmänt odräglig MNK-Katla-Style!
Sen var det ju (HAH) frost och kallt nått så jävulskt, isbelagt på vägen = inte rus-vänligt,
så tur att min cykel förvandlades till en SkyeLift,
det var första och sista gången jag tog franskbalkongvägen in!




"BE TE DUBBEL VE"
För er alla som missa efterefterferren
@
my place kan jag säga att den var AAAHWESOME [Falsett]

Barry
freakin' Brown var med, och han gav mig Sweet Music.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0