Narrator



Metropia, Alexander Skarsgård "spelar" Stefan som syns på bilden,

Vädret idag var rått. Regn och blåst, usch
Efter skoln la jag mig på soffan med vindruvor och satte på Metropia,
Skön rulle, nyfiken på hur aminationerna är gjorda,

Därefter var det halvlek och jag gjorde dagens käk,
sedan tillbaka till soffan och såg;
"500 days of summer",



Vilken var skön den åxå,
men Zooey Deschanel "Summer" spelar lite för likt från "Yes Man",
Joseph Gordon-Levitt däremot är överraskande bra,
lite lik Heath Ledger enligt mig.
Alltid lika kul när det är textat med förklarningar som;
"chuckle" "Exhaust" "Song fading out" "Female scream" "Guitarr playing"


Nu ringde mina päron och sa att de kommer ner hit imorgon, hopp,
haha, bättre sent än aldrig,
Nu vet jag iaf vad jag skall göra, städa här lite,
men först måste jag verkligen ut och få lite frisk luft,
Blir på med löpdojjorna om det inte regnar fortfarande,
har en ruskigt peppande spellista på min gamla 128MB's mp3
som skall hjälpa mig igenom blåsten och smärtan från gårdagens stunt-fail!

Trevllig helg,

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja verkligen =)

2010-05-08 @ 00:47:15
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: Else-Linn

Svar; Ja låten är verkligen hel skön :)



Allt bra?

2010-05-08 @ 00:51:42
URL: http://elselinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0