Inscrivez-vous



Splitter av en krossad glasflaska på parkeringen i ljuset av soluppgången

Nu har jag varit uppe sedan kl 5 och räknat matte,
Solen skiner starkt ute och jag skall bege mig ner mot skolan snart,
Pojken och jag har tänkt att räkna värmeöverförning och köpa den nya praktikboken,

Funderar om jag skall åka hem till Tjörn efter tentan på fredag eller inte,
blir mycket resa eftersom jag skall mönstra på under tisdagen, tål att tänkas på,

Innan jag la mig igår skrev jag en lång lista på saker jag måste göra,
dagens mål är att halvera listan och skriva ytterligare en lista, packlista.

Eftersom jag skall vara ombord mellan 70-80 dagar i sommar,
så betyder det att jag högst får en vecka sommarlov.
Det känns bra att få komma ut och det skall bli kul,
men det svider lite att sedan direkt börja på en ny läsperiod.
Får se fram emot lovet över jul ist, yey, haha

Better get goin'


Kommentarer
Postat av: Henric

Vad är det för matte?

2010-05-18 @ 08:11:32
URL: http://nsh.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: Tack så mycket! Din bild var också väldigt häftig.

2010-05-18 @ 15:32:43
URL: http://fridalautin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0