z9



Väcktes allt för tidigt idag, följde med min far in till stan för att hämta lite grejjer, vi passade på att åka till Lindome för att träffa Ann och Hanna. Sedan köpte jag en ny telefon till honom och lite cykeldelar, vi drog några burgare och sist men inte minst kom jag över 11 st dukar. Dessa jag skall dela med min syster, hoppas hon målar något till min lägenhet.

Det har varit "svajnit" kallt idag, så jag tänkte tillbaka nu på resan från i sommras, jag gillar sol och jag är cool. Dessa bilderna är från dagen då TB, David och Brolin tog sig runt ön på scootrar,

Haha kul grej, satt å tänkte att det var lite foton som kommit över till denna datorn, hade visst 30GB på ett annat ställe..[ pöl ] det tar tid att rensa, men man har allt några godbitar på vissa xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0