401A



När jag efter några mindre lyckade försök att komma upp ur sängen såg jag att
det lagt sig ännu mer snö över Kalmar under natten, iväg åkte jag sedan mot hamnen
där vår fina skola ligger. Var halv dag idag så efter sista föreläsningen satte sig jag
Eken och Stark oss ned för att nöta lite på lager-uppgiften, fy vilken "äcklig" inlämning alltså.
Efter ett tag gav kom Duvfa ner och vid 5 tiden begav vi oss mot O'Learys för att äta och fira
våra tenta framgångar. Blev en god men kort kväll och lagom tills det var dags att gå hem så
började det snöa rejält. Stora fina flingor. Nu försöker jag återfå värmen och det funkar
ypperligt bra att skriva på tangenterna för att få igång cirkulationen i fingrarna.
Blir sängen snart för imorgon är det upp tidigt med tvätt och andra sköna saker att göra
som ex nöta ännu mer. sneark* Sköt om er å' gla' helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0