NiceFellowIndeed

Oh happy day, nu är det äntligen över,
nu är det äntligen dax för lovet,
mitt första lov, min första ledighet, underbart!
Behövs.

Har tvättat och fixat i dag efter tentamen - Vilken jag tyckte gick bra.
Nu lyssnar jag på KISS och väntar på att mörkret skall lägga sig över Kalmar,
det blir förferre på vedeldat vis.



Och nu i veckan blev det klappat, jag och min kära syster tar ett plan i morgon.
Hon kommer hit till Kalmar vid 22 tiden i kväll, så flyger vi på eftermiddagen sen.
Ser fram emot att få sola och bada, dansa och äta gott, slappna av och träna.
Om ni sett svt's serie Playa Del Sol, så är det dit vi skall, samma hotell till och med :)
Alldeles brevid en metropol, mitt i smeten och ändå nära stranden.
Haha kul grej, när jag gjorde denna bilden så skrev jag fel,
skall ju stå Playa Del Ingles
!



Får se om jag bryr mig om att göra några inlägg under resan,
blir lite sammanfattning när jag kommit hem annars.
Måste hinna packa innan det är dax för bastubadet, så chingalingaling,

//  Luckiest man alive ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0