Etruscan



Marcus Jones i Ultimate Figther 10

( Fakta namnet Marcus )
"Marcus (abbreviated M.) is a masculine given name of Ancient Roman pre-Christian
origin derived probably from Etruscan Marce of unknown
meaning, or referring to the mythological figure Mars.
Because Mars was identified as the Roman god of War,
the name 'Marcus' can by extension be taken to refer to Ares in the Greek pantheon."


 
Ser för tillfället på säsong nr 10,
gillar inte heavyweight sådär värst annars,
men det är här riktigt kul ändå,
Den store Mr Jones på bilden är min favorit hittills och jag har kommit till avsnitt 7 av 12!
Spännande spännande, jag undviker UFC hemsidan eftersom jag inte vill få en SPOILER,
det är ju en äldre säsong liksom, sen har jag 9, 11 och 12 kvar att se fram emot (Y)

 




Idag vid kl 13 körde skolan igång, och ja, av de två lektionerna vi haft,
räknade vi redan på båda nu direkt, så det blev en start som om vi aldrig hade stannat.




Sedan hem och ladda lite inför dagens träning;
2h Thai följt av 45 minuter lugnare löpning med intervaller mot slutet + överkropps-fys 15 min

Snurrar lite i huvudet ännu efter den sista övningen på thai'n idag,
vi skulle hoppa bock över träningskamraten och sedan snabbt under mellan benen och hoppa igen,
jag snurrade/vände åt samma håll hela tiden vilket resulterade i yrhet de lux,
ah vad skall jag säga, lär ju turn'a varannan nästa gång, ush haha

Nu efter dushen är klockan halv 12 på natten då,
Jag skall varva ner med fil å müsli + äpple-, banan-, kiwi- MIX,
å kanske kanske kanske ett avsnitt av UF 10.. nahah ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0