Marveletts



Bild från förra praktiken när vi låg i hamn i Hulu,

Ännu en dag, chillat nu efter skoln,

btw, igår var lite kul, jag tog på mig för att gå en sväng,
satte på lite skön motown på mobilen och pluggade in,
när jag kom utanför dörren så möts jag av SNÖ-blandat regn,
blev en kort sväng runt området, haha
gick rakt i säng efter det nederlaget

Imorgon känns skönt, har en liten lektion,
några grupper i engelskan som skall redovisa,
sen ere "typ" helg,
har bara en föreläsning på fredags morgon innan jag åker till Götet

Vart tråkigt och rått väder över Kalmar idag,
det kan blåsa rätt rejält här ändå,
trodde jag verkligen inte när jag flyttade hit,

Nää, nu blir det ner i lakarna(lakanen) en sväng,



Playboy - The Marveletts

Kommentarer
Postat av: Tjörn

A party of former associates who have come together again....pettz

2010-04-22 @ 09:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0