AaOoMmEeNn



Drar en serious påse här, känns rätt på nått sätt

Varför är jag så obehagligt seg inne i huvudet,

Borde tagit foton idag, men nej

Annars har det varit "typ" okej,

IKOR, Y, IGKU, Y, IGKU, IUAA, WWCB

Nu är klockan 22:25 och det betyder att jag vanligtvis har sovit 1.5 timma redan,

Försten och Andren var i gymmet när jag kom upp så jag chillade där och såg på Färjan special tills min tur var kommen, medans de körde deras though-pass. Så nu är jag äntligen ny duschad och jag såg något väldigt vackert när jag hämtade mat i byssan förut;

Strålkastarna ut mot den unga isen, snön som yr runt i strålarna och skepnader som exponeras på isblocken framför oss av det intensiva xeon-ljuset. Allt skakar och man känner in på benen hur Pulpan strävar kraftfullt vidare in i natten.
Word

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0