Certified-Certain

Några få bilder från helgen,

Nu sitter jag och har har rå-hicka,
haha för jag stressade i mig lite av kvällsmaten!
Nästan så grannarna slår i väggen.

Det har verkligen varit fullt ös de senaste dagarna sedan Sunshine kom hit till mig.
Vi har hunnit med det mesta men ändå slappat och tagit det lugnt.

Svårt att beskriva hur skönt det var att ta friheten och dricka den där efterlängtade ölen.
Den kalla och vänliga ölen.
Många goda måltider och möten har präglat dessa dagar.
Mestadels dåligt väder men vad gör det, när man har tak över huvudet och gott sällskap.

På Fredagsnatten blev det en hel del dansande när vi strax innan tolv tog oss till Davie's.
Lördagsnatten blev det nästan ingen dans alls, men underhållningen fanns i annan form.

Inte fören nu har jag riktigt haft sans till att sätta mig och skriva här.
Idag tillbringades kvällen med elscheman och plugg istället för träning.
Så lång tid det gått sen jag tränade sist alltså,
jag kommer inte ihåg när det var såhär senast.
Imorgon kommer en hantverkare till mig och skall fixa med mina fönster,
en kvinnlig hantverkare,
så jag har precis flyttat allt från den sidan lägenheten till den andra.
Ser fruktansvärt ut nu utan gardiner osv.
Men börjar kl 13 imorgon, så det blir ett gympass därinnan. Sweet.
Är väll bäst att hålla sig undan, men hoppas jag får tid till lite sovmorgon bara.

Nu skall jag luta mig tillbaka, åter i ensamheten,
för att sedan gå en lång natts sömn till väga.

Cya imön.

Inläggets låt. hih


Kommentarer
Postat av: Anders farsa

Fräck rulle!

2010-10-26 @ 20:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0