-PROSPECT-



Igår tog jag och Davie en lång promenad,
det var lagom kallt och allmänt vackert vart vi än vände.
Fallande löv i olika färger, mycket kontraster och en känsla av att allt är lugnt.




En stor och enastående kyrkogård,



Davie gör "The Harry Potter Walk"

Vi båda är något av Harry-nördar, sjukt peppade inför Part 1!

Sedan gick vi hem till mig och jag fixade filmer inför kvällen,
nu fattades bara lite choklad och en påse chips,
så efter en promenad till Maxi var vi redo att ta oss an lördagskvällen.

Filmen vi tillslut valde var skön,
Till den gjorde jag en allhelgona-tallrik;
Underst är blodpudding, sedan är det en hemlig omelett på bröd och ägg,
stekt kål och paprika.. Lite lingon och kvarg till detta, inte fel, inte fel, inte fel.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0