Spierig.x2



Nikkeklick och Davie kom hem till mig efter att jag sett på
Morden i midsommer och ätit middag med familjen,
vi åkte ner mot macken och hyrde Daybreakers;
http://www.imdb.com/title/tt0433362/

Vampyr rulle!
Produktionen var helt okey trots vår skeptiska hållning genom inledningen,
vi såg den uppe hos Petrus och Nordvall var också närvarande,
skönt häng.



Petrus och Davie, " ? "



Jag kollade hur myspace'n såg ut från Nikkes Xperia mobil, sweet!

Har rätt mycket överskottsenergi idag eftersom jag ätit så mycket gott,
men det regnar för mycket för att gå ut och löpa och jag har ingen ro till att måla,
så jaah, va gör man?

Just det, kul grej..
Min Chief ringde i eftermiddags och sa att jag skulle palla mig
ombord på båten så fort jag kunde,
mr Captain hade tydligen känt av min frånvaro och förstått att
jag är en så viktig bidragande faktor
till fartygets underhåll att jag omedelbart skulle återvända, haha!

Så ja, i övermorgon är jag tillbaka igen i Skärgårdshavet.
Kommer köra en 14 dagar till och sedan blir det Calmar direkt därifrån.
Får en helg att förbereda mig innan läsperioden drar igång, år 2.
Studie-andan skall värmas upp med lite fri läsning nu innan och jag hoppas
de inte är allt för hårt tempo direkt.




Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

sv. haha näää ingen konstig fråga, jag är 176 cm lång väger 63 kg, har tränat i ett år (vägde 80 kg) innan, äntligen börjar det synas lite att man tränar 4 dagar i veckan och vågen börjar gå upp i muskler, just nu har jag nog ganska lite fett på kroppen ;) min fråga till dig... varför undrade du?

2010-07-30 @ 18:22:32
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Gurra

Wow! Vilken kommentar, den gjorde verkligen min dag. Låter spännande med dessa krav, antar att jag inte får veta vad det sista är :D



Tack för kommentaren, riktigt fin blogg du har också. Mycket bilder, det gillas!

2010-07-30 @ 19:38:01
URL: http://gurrametoden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0