kuanzishwa





Tänkte faktiskt inte säga så mycket om filmen,
Jag låter dessa bilderna jag skrapat ihop stå för det mesta,

Jag bugar djupt åt mr Nolan,

Hade bara inte Michael Cain varit med så,


Här är Castingen;


Leonardo DiCaprio ... Cobb

Joseph Gordon-Levitt ... Arthur

Ellen Page ... Ariadne

Tom Hardy ... Eames

Ken Watanabe ... Saito

Dileep Rao ... Yusuf

Cillian Murphy ... Robert Fischer

Tom Berenger ... Peter Browning

Marion Cotillard ... Mal

Pete Postlethwaite ... Maurice Fischer

Michael Caine ... Miles

Lukas Haas ... Nash








Notera färg-arbetet i filmen, brunguldigt mot trop-blå, varmt mot kallt,
Tyngdlöshets scenerna var outstanding,



Marion Cottilard som DiCaprio's fru,
Deras del av filmen var av det bättre jag sätt.




Biofilm 100%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0