HILHS



Ray Charles - Hallelujah I Love Her So

(haha, frågan är vad som händer i början där)




Avnjuts för tillfället, proteingröt med massa granatäpple,
fyllde också ut med lite banan och müsli,


Även efter gårdagens löpning så kunde jag köra på bra under passet idag,
var smått stel under uppvärmningen bara :)
Ja, 2h thaiboxning blev det alltså, med mage+rygg fys mot slutet,
Skall bli skönt med lite sömn nu och sedan blir det en lång skoldag imorgon,
lär vara slut i skallen imorgon kväll, that's for sure :D


Vill dela med mig av "glassbergen" från igårkväll, 0.33 liter var haha





Och jag har ju sagt att jag skall langa bilder från klubben, så här kommer en iaf,
man ser lite av lokalen så, under ombyggnad though,

BJJ-killar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0