- ROYAL T -



Riktigt gött asså, lite KIWI påre me så,
bildligt bevis på att man kan se glassens kvalié grundat på hur den beter sig på ett fat


Blev en lång dag idag, Pneumatik-labbat i 4 timmar nu på eftermiddagen,
gjorde klart allt eftersom jag skall till GÖTET över helgen,
Köpte biljetter och ordnade sent igår.. Hoppas det blir fint väder :)

Såg en bra film precis, " The Blind Side ", verklighets baserad,
de som producerat filmen räddade sig själva och gjorde den inte så amerikansk,
Quinton Aaron som spelar Big Mike gillar jag,
den fick en Oscar,


Blir en kvällspromenad ute i blåsten nu,
känner mig rastlös vilket inte går ihop för mig,
borde vara mycket tröttare, eller

Fick ihop väldigt många olika "moment" i min dröm natten till idag,
videokamera issue'n kanske jag har klurat ut,
men den stora frågan återstår,
not quite yet


Kommentarer
Postat av: frida

Men åh. Nu blev jag super excited. Det är nog fel, men det var faktiskt inte för att du skrev att det skulle vara naket. Eh.



Maila dem?

Skicka dem över msn?



Skulle vara otroligt roligt att se. Så jag lägger med både mail- och msnadress. Känn inget tvång..



Det är härligt när man har sådana perioder. När man helt snöar in på en sak och absolut inte gör någonting annat än det. Det låter dock hemskt intensivt med enbart en timme.



Jag ska absolut försöka ta tag i det här med oljemålningar. Någon gång. Och då lovar jag, på heder och samvete, att jag ska använda en trasa!



2010-04-20 @ 22:35:00
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRYM FILM! :)

2010-04-23 @ 14:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0