#örban##t




Söndag.

Jobbade på tills kl 18.. skönt å bara pula runt på egen hand & fixa.
Har dock dragit på mig en förkylning så är lite febrig & snuvig.
Verkar vara fler än jag som fått sig en släng av 'et.
Skall bli skönt att lägga sig nu vid nio i min sköna lilla koj,
varva ner med Maggio i lurarna & drömma mig bort till varmare vatten.

Svårt att avgöra hur det känns för tillfället, jag har inte fötterna på jorden enkelt uttryckt.
Det är något förbannat krångligt att få laddat upp en bild från denna uppkopplingen.
På 9 försök har jag fått upp 1 hittills.

Var iland igår kväll med mr Walter.
Vi strosade gatorna fram Stavanger-style,
vid midnatt satt vi på en av de trevligaste café/pubarna jag någonsin satt min fot i



Sköna dansbandsnorrmän,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0